(2) "Cina + Vietnam + altri" hè sempre u modu mainstream di l'acquistu di tessili è vestiti americani, ma a connotazione hè cambiata.
Da una banda, a Cina hè sempre a fonte principale di l'acquistu per l'imprese di tessili è di vestiti in Europa è in l'America di u Nordu, ma a dependenza di e cumpagnie europee è nordamericane da a Cina hè diminuita. Un terzu di e cumpagnie intervistate hà dettu chì e so compra in Cina in u 2022 ùn anu micca più di u 10% di e so compra totali, è u 50% di e cumpagnie intervistate hà dettu chì e so compra in Vietnam anu superatu quelle da a Cina. À u listessu tempu, a parte di "China + Vietnam" hè cascata da 40-60% uni pochi anni fà à 20-40%. Per d 'altra banda, i membri di l'Accordu di Cummerciu Liberu Repubblica Dominicana-Centro-Americana (CAFTA-DR) sò diventati fonti di acquisti sempre più impurtanti. In u 2022, circa 20% di l'imprese interpellate hà dettu chì u so rapportu d'acquistu in i paesi sopra citati superava u 10%. In u 2021, solu u 7% di l'imprese interpellate uttene stu ratio.
Da una banda, a Cina hè sempre a fonti più impurtante di acquisti per l'imprese di tessili è di vestiti di i Stati Uniti, ma a dependenza di e cumpagnie americane à a Cina hè diminuita. Un terzu di e cumpagnie intervistate hà dettu chì e so compra in Cina in u 2022 ùn supereranu micca e so compra totali 10% di i rispondenti, è u 50% di e cumpagnie intervistate hà dettu chì i so acquisti in Vietnam anu superatu quelli da Cina. À u listessu tempu, a parte di "China + Vietnam" hè cascata da 40-60% uni pochi anni fà à 20-40%. Per d 'altra banda, i membri di l'Accordu di Cummerciu Liberu Repubblica Dominicana-Centro-Americana (CAFTA-DR) sò diventati fonti di acquisti sempre più impurtanti. In 2022, circa 20% di l'imprese interpellate hà dettu chì u so rapportu d'acquistu in i paesi sopra citati superava u 10%. In u 2021, solu u 7% di l'imprese interpellate uttene stu ratio.
Tempu di Postu: Dec-02-2022