Tendenze di compra di l'imprese tessili è di vestiti in Europa è in l'America di u Nordu in i prossimi dui anni
(1) A tendenza di a diversificazione di l'acquistu cuntinueghja, è l'India, u Bangladesh è i paesi di l'America Centrale puderanu riceve più ordini.
Quasi 40% di l'imprese interpellate pensanu à aduttà una strategia di diversificazione in i prossimi dui anni, acquistendu da più paesi è regioni o cooperendu cù più fornitori, più altu di 17% in 2021. 28% di e cumpagnie interpellate hà dettu chì ùn anu micca espansione u scoppu di i paesi di compra, ma avissi da cooperà cù più cumpratori di sti paesi, più bassu di 43% in 2021. Sicondu l'indagine, l'India, i dominicani I paesi membri di l'Area di Liberu Cummerciu di a Republica-Central-Americana è u Bangladesh sò diventati i paesi più interessati à prumove a strategia di diversificazione di l'acquistu di l'imprese di vestiti americani. 64%, 61% è 58% di l'imprese intervistati hà dettu ch'elli sò Acquisti da e trè regioni sopra à cresce in i prossimi dui anni.
(2) L'imprese nordamericane riduceranu a so dipendenza da a Cina, ma serà difficiule di disaccoppià da a Cina.
A maiò parte di l'imprese nordamericane pensanu à riduce a so dipendenza da a Cina, ma ammettenu chì ùn ponu micca "disaccoppià" completamente da a Cina. U 80% di e cumpagnie indagate pensanu à cuntinuà à riduce l'acquistu da a Cina in i prossimi dui anni per evità i risichi di cunfurmità purtati da l'"Attu Xinjiang", è u 23% di e cumpagnie sondate pensanu à riduce e compra da Vietnam è Sri Lanka. À u listessu tempu, e cumpagnie intervistate anu indicatu ch'elli ùn puderanu micca "disacoppià" da a Cina in u cortu à mediu termini, è alcune cumpagnie di vestiti anu cunsideratu a Cina cum'è un mercatu potenziale di vendita è pensanu à aduttà una strategia cummerciale di "pruduzzione localizzata + vendite di a Cina". "
Tempu di Postu: Dec-06-2022