E date per u prossimu Techtextil è Texprocess in Frankfurt am Main sò stati fissati.E duie fiere si terranu da u 21 à u 24 di ghjugnu di u 2022 è passanu à l'anni pari.

1

Recentemente rinviata per via di l'attuale pandemia di coronavirus, Techtextil è Texprocess, i principali fieri internaziunali di tessili tecnichi è non-tessuti è per a trasfurmazioni di materiali tessili è flessibili, si terranu dopu in Frankfurt am Main, Germania, da u 21 à u 24 di ghjugnu 2022. Cù u trasferimentu à u 2022, e duie fiere cambianu ancu u so ciclu di l'avvenimenti è si trasfieranu in permanenza à l'anni pari.E date per u 2024 sò state ancu stabilite da u 9 à u 12 d'aprile.

"Semu felici chì, dopu cunsultazioni strette cù u settore è i nostri partenarii, hè statu rapidamente pussibule di truvà novi date per e fiere Techtextil è Texprocess postponate.U ciculu di l'avvenimenti biennali per e duie fiere hè statu dimustratu in u megliu interessi di u settore per chì, inseme, avemu decisu di mantene stu ritmu da u 2022 ", dice Olaf Schmidt, Vice President Textiles and Textile Technologies di Messe Frankfurt.

"Avemu statu in cuntattu ancu più strettu cù i membri di a nostra associazione è e nostre associazioni surelle glubale nantu à a pandemia in l'ultimi mesi.Ci hè un bisognu generalizatu di prisentà l'innuvazioni in diretta per chì posponà u Techtextil è Texprocess finu à u 2022 rapprisenta attualmente a suluzione ottima per u settore.Inoltre, u novu ciclu di fiere s'adatta ancu megliu à u calendariu internaziunale di l'avvenimenti di u settore è apre cusì prucessi megliu per tutti l'implicati ", aghjusta Elgar Straub, Managing Director di VDMA Textile Care, Fabric and Leather Technologies, u partner cuncettuale di Texprocess. .

A prossima edizione di Techtextil è Texprocess in ghjugnu 2022 hè prevista cum'è un avvenimentu hibridu chì, in più di a fiera è un prugramma cumpletu di avvenimenti, includerà una varietà di servizii digitale.In u 2022, Techtextil è Texprocess occupanu a sezione occidentale di u Centru di Fiera è Esposizione di Francoforte (Padiglioni 8, 9, 11 è 12) per a prima volta, cum'è era inizialmente previstu per l'edizione 2021.

Informazioni nantu à l'avvenimenti fora di Germania

Techtextil America di u Nordu è Texprocess Americas (17 à 19 di maghju 2022) ùn sò micca affettati da i cambiamenti è saranu cum'è previstu.Messe Frankfurt accunsentirà u ciclu di l'eventi di e duie fiere americane cù i so partenarii in un futuru vicinu.

L'edizioni più grandi di Techtextil è Texprocess sò state tenute in maghju 2019 è anu attrattu un totale di 1,818 espositori da 59 paesi è circa 47,000 visitatori cummerciale da 116 paesi.

U situ web di Techtextil


Tempu di Post: 19-May-2022