2020 inverno nova coperta di peluche di cuniglio semplice addensata di corallo caldo coperta di peluche doppia coperta di 2m coperta di siesta

Breve descrizione:

150*200 20,47
200*230 26.05


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Parametri di u produttu

marca Yunfan numeru di l'articulu YF-MT-820A Categoria di produttu Flanella
struttura di materiale poliester (poliester) Gramma pisu 740 g Trattamentu di persunalizazione
Supporta una sola spedizione sustegnu mudellu Culore solidu Grau di pruduttu Pruduttu superiore
Tipu di manta altru stile A simplicità muderna Culore Grigiu jazz, polvere di perla, cammellu mudernu, verde Matcha, rossu charm

cjfgjf (25)

Esposizione di u produttu

cjfgjf (3)

Descrizzione di u produttu

Nome di u produttu: --- Rabbit Plush super soft cover -----

Marca: Yunfan tessili di casa

cjfgjf (1)

[Articulu No.]: yf-mt-820a

[Specifica]: 150 * 200cm 2.2kg

200 * 230 cm 3,4 kg

[tessutu]: 740 g di tela di vellutu di cunigliu

Stampa dettagliata di u pruduttu

cjfgjf (2) cjfgjf (11) cjfgjf (14) cjfgjf (13) cjfgjf (23) cjfgjf (24) cjfgjf (5) cjfgjf (22) cjfgjf (6) cjfgjf (12) cjfgjf (21)

Ci hè più mudelli per sceglie

cjfgjf (4) cjfgjf (8) cjfgjf (7) cjfgjf (15) cjfgjf (16) cjfgjf (17) cjfgjf (10) cjfgjf (18) cjfgjf (9) cjfgjf (19) cjfgjf (20) cjfgjf (26)

Imballaggio / logistica / istruzioni espresse

Un pacchettu di 100 mantelli

2 vendita al dettaglio è spedizione di mostra express, predefinitu Huitong express Daily Express

A logistica à l'ingrossu, a cità logistica di Dieshiqiao predeterminata è a cità logistica Feihe à tutte e parti di a logistica di linea speciale

Sè avete bisognu di una grande logistica cum'è Debon Jiaji, per piacè cumunicà cù u nostru serviziu di u cliente

Introduzione di a cumpagnia è infurmazione di cuntattu

situ web: https://ntyunfanjf.cn.alibaba.com/

Indirizzu di cuntattu: No 588, Zhangjiang Road, Jiangzao Industrial Park, Chuanjiang Town, Tongzhou District, Nantong City

Tel.: 15162864762

Wangwang: ntyunfanjf

metudu di pagamentu

1 、 Cumprate i nostri prudutti attraversu transazzione

2、 Pagamentu direttu à u nostru contu

Nantong yunao Textile Co., Ltd. intraprende ancu diversi ordini OEM è ordini di prucessu di cummerciu esteru.I clienti novi è vechji sò benvenuti per discutiri a cooperazione.

Descrizzione di u prezzu

Normalmente:

Prezzu cruciatu: u prezzu cruciatu pò esse u prezzu di guida di vendita di a commodità o u prezzu di vendita affissatu di a commodità.Ùn hè micca u prezzu originale è hè solu per riferimentu.

Prezzo Uncrossed: u prezzu uncrossed hè u prezzu di vendita di merchenzie nantu à Alibaba China.U prezzu specificu di a transazzione hè sottumessu à u prezzu nantu à a pagina di liquidazione di l'ordine secondu a participazione di merchenzie in attività o cambiamenti per l'usu di cuponi da l'utilizatori.

In u statu di riscaldamentu attivu:

Prezzu cruciatu: u prezzu cruciatu hè u prezzu di vendita di a commodità in u statu di warm-up di l'attività attuale, micca u prezzu originale.U prezzu specificu di a transazzione pò cambià per via di l'usu di cupuni da l'utilizatori.Infine, u prezzu nantu à a pagina di pagamentu di l'ordine prevalerà.

Prezzu senza marcatu: u prezzu senza marcatu pò esse u prezzu di l'avvenimentu di a commodità per participà à l'avvenimentu, chì hè solu per riferimentu.U prezzu di a transazzione à l'avvenimentu specificu pò cambià per l'usu di l'utilizatori di cupuni, etc. Infine, u prezzu nantu à a pagina di liquidazione di l'ordine di l'attività prevalerà.

In u statu attivu di plegà:

U cumpratore pò prufittà di u prezzu preferenziale (chì hè più favurevule cà u prezzu di l'attività di ogni ghjornu di l'associu in u stessu periodu) di a mercaderia (eccettu alcune specificazioni) durante l'attività di scontu di partenariatu.

* Nota: a descrizzione sopra hè valida solu quandu a comparazione di prezzi si trova.Se u cummerciante spiega u prezzu incruciatu separatamente, a dichjarazione di u cummerciante prevalerà.


  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi